Skip to main content

SKM SETIAUSAHA KORPORAT

Graduan akan diterapkan dengan kemahiran kepimpinan, keupayaan pengurusan dan profesionalisme yang diperlukan untuk jawatan pengurusan peringkat permulaan. Gabungan latihan teori dan praktikal juga menyediakan graduan untuk kejayaan jangka panjang dan kemajuan kerjaya dalam industri.

Program ini membolehkan graduan mengaplikasi dan mengkaji semula prinsip pengurusan dan kemahiran teknikal yang berkaitan dengan industri untuk mewujudkan dan membangunkan profesional yang mampu melaksanakan pelbagai fungsi pengurusan dalam operasi pentadbiran dan menyediakan graduan yang seimbang dengan kesedaran teori dan pengalaman praktikal untuk meningkatkan kualiti industri pentadbiran.

1. Hospitality Administration
2. Office Documentation
3. Filing Administration
4. Petty Cash Administration
5. Meeting & Event Coordination
6. Travel Arrangement
7. Legal Work Administration

  • Berumur antara 16 hingga 40 tahun
  • Boleh membaca, mengira dan menulis.
  • Minat dalam bidang yang diambil.
  • Sihat fizikal dan mental
  • Setiausaha Syarikat
  • Pembantu Penyelia Pejabat
  • Kerani Am
  • Pentadbiran Pejabat
  • Sertakan Kod(+60) cth: 6019-12345678
  • cth. : atikah@gmail.com
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.